Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží v internetovém obchodě společnosti KARTÁČOVNY spol. s r.o. a upravují práva a povinností mezi prodávajícím a kupujícím.
Prodávající:
Provozovatelem internetového obchodu a prodávajícím zboží je společnost KARTÁČOVNY spol. s r.o. se sídlem v Červené Vodě 358, 561 61 Červená Voda. Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Hradci Králové, spisová značka C 854. Den zápisu 10. října 1991, IČ: 15030211, DIČ: CZ15030211.
Kupující:
Kupujícím se stává fyzická (kupující-spotřebitel) či právnická osoba (kupující), která objednala u prodávajícího zboží.
Objednávka a uzavření kupní smlouvy:
Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu www.kartacovny.cz jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami, a že s nimi souhlasí. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím.
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí.
Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.
Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího po zaplacení kupní ceny.
Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky, dává kupující prodávajícímu souhlas k
shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.
Potvrzení objednávky:
Úspěšně uzavřená objednávka bude potvrzena na váš e-mail. Zkontrolujte si správnost vyplnění všech údajů při uzavírání objednávky (telefonní číslo, adresa dodání, e-mailovou adresu). Pokud vám e-mailové potvrzení o uzavřené objednávce během několika minut nedorazí, objednávka se z nějakého důvodu nezaznamenala nebo byla uvedena špatná e-mailová adresa. V tomto případě nás prosím kontaktujte telefonicky na 465 626 331 či mailem na obchod@kartacovny.cz.
Zrušení objednávky:
Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoli před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání.
Balné, přeprava, platba:
Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.
Balné je zdarma. Objednané zboží zasíláme přepravní službou PPL nebo Toptrans EU.
Rozvážíme po celé ČR.
Platbu za zboží je možné realizovat v hotovosti na adrese firmy, dobírkou, předem na účet firmy nebo platební kartou.
Online platby pro nás zajišťuje platební brána Comgate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.
Další informace a kontakty:
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
www.comgate.cz
https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou
https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody
Dodací lhůta:
Dodací lhůta je do 3-5 pracovních dní. V den dodání vás bude kontaktovat řidič přepravce a domluví s vámi přibližný čas závozu.
Právo zákazníka na odstoupení:
Kupující má právo podle §1837 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Chce-li tak kupující učinit, musí zaslat zboží zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání) neponičené, bez známek užívání nebo opotřebení v originálním neporušeném obalu a s kompletním obsahem. Po obdržení vráceného zboží, prodávající obratem kupujícímu vrátí zpět odpovídající částku převodem na účet.
Náklady na dopravu vraceného zboží hradí kupující.
Zboží zaslané na dobírku prodávající nepřevezme.
Vrácení zboží (kupující-spotřebitel):
Nejdříve nás kontaktujte, telefonicky nebo e-mailem. Zboží musí být doručeno nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Zboží musí být v původním neporušeném obalu. Zásilka musí obsahovat doklad o zaplacení. Zboží nám doručte na své náklady jako doporučenou zásilku, balík nebo ho přivezte osobně. V žádném případě nezasílejte vracené zboží jako dobírku, nebude převzata. V případě, že je nám zboží vráceno v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží (neúplný obsah, poškozený obal, opotřebení zboží apod.). Kupní cenu nebo její část vám vrátíme v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 14 dnů po vrácení zboží. Pro vrácení kupní ceny vždy uvádějte vaše bankovní spojení.
Práva a povinnosti, prodávajícího:
Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě
nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je dodavatel povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.
Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží v co nejkratším možném termínu a dodat jej na adresu kupujícího. V případě, že zboží nelze dodat vzhledem k jeho momentální nedostupnosti na trhu, je prodávající povinen o tomto neprodleně informovat kupujícího. V tomto případě a v případě, že prodávající nevyřídí objednávku v dohodnutém termínu od obdržení objednávky, může kupující objednávku zrušit.
Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné. Viz. Informace o zpracování osobních údajů.
Prodávající má povinnost vymazat registrovaného zákazníka z databáze v případě, že o to kupující písemně požádá.
Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným a nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění.
Prodávající má povinnost potvrdit obdržení objednávky kupujícímu.
Práva a povinnosti, kupujícího:
Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu, včetně případné dopravy.
Kupující má právo stornovat odeslanou objednávku nebo vrátit zboží do 14dnů od doručení.
Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, učiní-li tak písemnou formou.
Výměna zboží:
V případě nevhodně objednaného zboží Vám nepoužité a nepoškozené zboží v originálním obalu vyměníme za jiný druh. Náklady spojené s výměnou zboží nese v plné výši kupující.
Reklamace:
Reklamace se řídí příslušnými ustanoveními Občanského/Obchodního zákoníku a Zákona na ochranu spotřebitele. Převzetí zboží a souhlas se záručními podmínkami stvrzujete převzetím zboží a daňového dokladu. Převzetím zboží se rozumí okamžik předání zboží řidičem nebo vyzvednutím na výdejním místě. Pokud zjistíte jakékoliv nesrovnalos‑ v dodávce zboží, neprodleně nás informujte telefonicky či e-mailem. Reklamované zboží musí být vždy předáno v původním obalu včetně všech dokumentací a dokladů.
Ochrana osobních údajů:
Veškerá data získaná od zákazníků jsou považována za jeho osobní a vztahuje se na ně ochrana podle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a nařízení Evropského parlamentu a Rady EU č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (známo jako GDPR). Prodávající prohlašuje, že data shromážděná na základě objednávek neprodáváme ani jiným způsobem neposkytujeme třetím stranám. Dále nepoužíváme tato data k dalším komerčním účelům bez vašeho souhlasu a také se zavazujeme k tomu, že na vaše přání data okamžitě vymažeme z databáze zákazníků.
Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu:
Máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu, viz. Česká obchodní inspekce, www.coi.cz.
Závěrečná ustanovení:
Odesláním internetové objednávky v e-shopu KARTÁČOVNY spol. s r.o. kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném k datu odeslání objednávky a akceptuje kupní cenu objednaného zboží. Tyto Obchodní podmínky včetně jejich součástí jsou platné a účinné od 1. 1. 2024 a ruší předchozí znění OP včetně jejích součástí.